søndag 24. mai 2015

Kort til en guttebaby


Hei ! Håper du har hatt ei fin helg. Jeg tenkte jeg skulle vise et kort jeg har lekt meg litt med i helga. Det er et lite babykort som er fint å gi når noen har født en liten gutt. Et Velkommen til verden kort rett og slett:







Jeg har brukt følgende til dette kortet:

Bazzil ark - White
Papirdesign - Lille mirakel - Babygutt 
Panduro - Blått rutete ark
Panduro - Stjerner ark
Magnolia digitalt stempel - Prince & Princesses, baby Edwin
Memento Ink - Tuxedo Black
Distress Ink - Vintage Photo
Papirdesign stempel - Prins og prinsesse
Staz stempel - Veien hjem
Storyteller stempel - Alle anledninger
Panduro - hvit blonder bånd
Panduro - Blått bånd med sølvhjerter
Sizzix Circle Scallop Die
Sizzix Classic Circle Die
Go Kreate - Concentrics Die
Kaboks Die - Gratulerer
Promarkers 
Wink of Stella - Glitter brush
Blomst
Perle







Jeg ønsker å være med i disse utfordringene: 

Nordsalten hobbyklubb - Bruk minst tre stempel 
 Crafty girlz challenges - Anything goes
Cagichallenge - Tic Tac Toe
Scrappehjertet - Utfordring # 10 - Baby
Kortomania - Fargelagt motiv
Kreativ scrapping - vår



6 kommentarer:

  1. Herlig kort. Flotte papir du bruker, og lille edwin er jo bare så supersøt. Og du har fargelagt han slik at han passer helt perfekt inn. Sånn smelter jeg litt ekstra for.
    Herlig kort, i flotte farger.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  2. Sweet card. Thanks for sharing with Crafty Girlz Challenges.

    SvarSlett
  3. Nydelig babykort, søte farger og fint fargelagt motiv.
    Takk for at du deltar på KortoMania´s utfordring.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Så skjønt kort, flott fargelagt stempeltrykk.
    Takk før at du scrapper med oss i kort o mania.
    Klem Mari-DT

    SvarSlett
  5. This is a super sweet baby card. Love the image and your soft colours. Thanks for sharing with us at Come and Get It. Meighan DT

    SvarSlett
  6. A wonderful card!
    Thank you soo much for taking part in our "tic tac toe” challenge over at Come and Get it.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT Penny's Paper Crafty Challenges)
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)
    (DT Come and Get It)

    SvarSlett