tirsdag 5. mai 2015

Konfirmasjonskort - Gutt


Jeg har de siste to dagene fordypet meg ned i scrappe-skapet mitt og kommet ut med noen konfirmasjonskort. Jeg vil vise deg et kort laget til en gutt. Bildet er et digital stempel fra Redonkadoodles. Det heter Funny face man. Jeg liker veldig godt å fargelegge stemplene deres og har til nå kjøpt noen digitale fra dem. Jeg vil så absolutt anbefale dere å kjøpe digitale stempler fremfor å laste ned gratis bilder, dette fordi oppløsningen på bildene blir mye bedre og da ser det også penere ut på sluttresultatet. Selvsagt synes jeg det fineste er når man bruker ordentlig stempel og blekk, men det er ikke alltid man har så godt utvalg i de figurene man ønsker å fargelegge,.. Jeg personlig ender ofte med å fargelegge jenter eller "jentete" stempler, og da var det veldig godt med en litt annerledes og mer utfordrerne oppgave med denne mannen:




Det jeg har brukt til dette kortet er:

Bazzil ark - creme
Memento Ink - Tuxedo Black
Distress Ink - Vintage Photo
Martha Stewart Punch - Daisy
Spellbinders Nestabilities Classic Ovals
Spellbinders Nestabilities Classic Scalloped Ovals
Promarkers 
Stor rose fra Storyteller
Små roser fra papirdesign
Sma #stempel fra Staz - #medomtanke
Stempel fra papirdesign - Kjære konfirmant
Perler




Jeg ønsker å melde meg på følgende utfordringer med dette kortet:
Storyteller - Konfirmant
Scetchy Colors - Nr.247
Card and Scrap - Herrekort

3 kommentarer:

  1. For et herlig kort!Digger disse motivene og du har så flott
    bruk av skissen! Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors
    og lykke til!
    Smil fra Kari :)

    SvarSlett
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  3. Så kult konfirmasjonskort. :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    Klem Line

    SvarSlett